MONDO by Defunc blir ny samarbetspartner till DIF Fotboll
- Företag
- Partners
- 31 maj 2024
Djurgården Fotboll välkomnar MONDO by Defunc - ett företag som skapar ljudprodukter och tillhörande accessoarer inom segmentet premium lifestyle audio.
Det är fortsatt full aktivitet på den blårandiga partnerfronten och nu är det dags att introducera ett nytt spännande tillskott i Djurgårdsfamiljen. MONDO by Defunc grundades i Sverige 2022 och startade som ett samarbete mellan audioveteranerna Defunc, artistmanagementföretaget Monza och livsstilsplattformen Dopest. De resulterande idéerna förvandlades snabbt till en vision om att skapa ett helt nytt varumärke som autentiskt rotas i street- och populärkultur.
Idag skapas ljudprodukter och tillhörande accessoarer inom segmentet premium lifestyle audio med återförsäljare över hela världen.
– Det är oerhört roligt att kunna presentera ytterligare en partner som adderar värde till Djurgårdsfamiljen. MONDO by Defunc tillhandahåller högkvalitativa produkter som även är otroligt snygga. När man nu dessutom skapar DIF-brandade produkter så kan alla Djurgårdare njuta av fantastiskt ljud på absolut snyggaste vis, säger Daniel Malmgren Affärsområdeschef Företag och Partners DIF Fotboll.
En kombination av estetik och kvalitet som rimmar väl med Djurgårdens identitet.
– Designen på våra over-ear hörlurar har i sina designelement tydliga flirtar med studiomiljö, samtidigt som det är en högkvalitativ produkt med imponerande teknisk specifikation för dagligt bruk, säger Johan Wahlbäck, vd för MONDO by Defunc och en av varumärkets grundare.
– Vi har medvetet också lämnat utrymme för att kunna behålla den högkvalitativa hårdvaran samt den tillhörande appen och samtidigt skapa unika designsamarbeten som just detta. Vår produktlinje har rönt stort intresse internationellt och i Djurgårdens skepnad hoppas vi att DIF-supportrarna kommer njuta av sommarens lyssning i dem, summerar Johan.
Upptäck någon av deras tre unika Djurgårdshörlurar på DIFButiken.se/Defunc